FML

Home!
Och jag är super duper mega emo just nu! Bröt en nagel för typ en timme sen, dog lite. Så det blev ett "AAAAAAAAH JAG BRÖT EN NAGEL /cry" typ. Kändes inte okej alls, har precis börjat få långa naglar igen, så bryer jag en! Jag biter inte på naglarna men jag brukar riva på dom, så dom är ju inte världens starkaste. Men har nästan slutat med det nu, så starka fina naglar... SÅ BRYTER JAG DEN LÄNGSTA, fml. Dö.
Nej ska inte vara emo, ska ta bort det gamla nagellacket och fixa nytt nu. Och kanske äta en klubba. Fnizz fnizz. Busigt! Sen ska jag med skriva tre jävla referat, skit kul. Eller inte, men måste man så måste man. Så ja, nu fyger jag mot nagellacks borttagningen!

Ciao~

Orkar inte ta några bilder, hihihihi. Langar en ASGAMMAL.


vikkipedia

Sv: Tack! :) Och detsamma! :D

2011-03-08 | 16:47:08 | http://vikkipedia.se/
Anonym

Fin blogg du har !

- Skulle vara roligt om du kika på min, och det skadar inte om du släppte en eller två kommentar efter dig? :)

puss <3

2011-03-08 | 17:23:43 | http://vaafanskajahetaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.