FLYGER MOT HEMKÖP

Spelar Spore nu, ohohoh. Försökte prtsc, men nää. Det funkade ju inte, cp. Ville ju visa mina awesome nya ponnysar! Deras planer heter Ponnydalen. Och dom är allätare istället för kött ätare, mycket finare. Haha. Nej men ska inte tjata för mycket om Spore. Har målat ena handen, faktiskt nöjd! Gäller det bara att få den andra handen lite bra.
Ska gå och köpa chokladpuffar nu, hungrig. Och det är ju typ det enda jag äter, jag låter fan som en tjockis, lever på chokladpuffar, coca-cola cherry & klubbor. Fast destu mer jag äter destu mindre väger jag, konstigt! Fast nu ska jag hoppa upp på min rosa enhörning och flyga till hemköp!

Känner mig verkligen asfin idag!


Clara

FIN BLOGG! Kika in hos mig ;)

2011-03-10 | 20:52:50 | http://clarathoresens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.