FIN RUBRIK

Digitalt skapande, haft det lääänge (40 minuter). Har det 40 minuter till, jippi. Sitter och gör svartvita bilder, tråkigt. Hållt på med det i kanske 2 veckor, inte helt okej.
Och efter skolan ska jag fixa naglarna sen sova, som ju så lite inatt, så sova en timme ller två, sen fixa designen, den är klar, har bara glömt lägga in den. Duktigt, är faktiskt nöjd till och med! Wooh. Och att gissa vilken färg är ju bara dummt, säger ju sig själv att den är rosa! Men ni får se sen. :)
Ska sitta och göra vovven svartvit nu, låter ju trevligt. Fast mest sitter jag och glor runt, trevligt.

Ciao~

Eheheheh.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.