DUKTIG STINA

Tittat på film med Madde igen, och ätit Ben&Jerry's. Haha, så jävla onyttiga vi är! Nu har hon dratt och jag har varit jätteduktig och lagt alla mina onepieces i tvätten, när jag säger alla låter det som asmångga, men det är bara tre stycken. Och nu ska jag hoppa in i duschen, mitt hår är jätte äckligt. Kan nästan göra backslick med det, ew. Skulle duschat imorse men hann inte och mitt hår blir jättesnabbt äckligt, efterblivet. Men ja, sen när jag har duschat så ska jag lägga kläderna i torktumlaren och sen får man se vad jag hittar på!

Haha, min första onepiece, underbar är den!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.