DETTA ÄR EN RUBRIK, AKEJ?

Wooh! Jag har helt seriöst pluggat! Jag satt och läste i boken. Ett mirakel! Fnizz. Fast efter en halvtimme somnade jag och sov tills nyss.... Men jag läste i en halvtimme! Rekord.
Och vaknade jätteläskigt, jag vaknade av att jag satt på en stol och pratade i telefon... Vakande av att jag sa typ "för det var ju så jävla normalt". Sen la människan på, ingen aning om vem jag pratade med, dolt nummer. Haha.
Men ska försöka plugga lite mer. Men kommer nog göra någon annat, men ändå.
Ciao~





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.