DESPICABLE ME

Så söt film! Agnes var ju lätt bäst.

Handling:
Gru är en storväxt, skallig och ganska elak man som "försörjer" sig som skurk! Med en knäpp doktor och några oidentifierbara gula figurer till assistans har han lyckats med några mindre minnesvärda kupper men ser sig plötsligt helt överkörd av den yngre förmågan Vector som lyckats stjäla pyramiderna i Egypten!

Gru börjar spåna på en makalös plan att stjäla månen men behöver en förminskningsmaskin som hamnat i Vectors händer. Av en ren slump inser Gru att vägen in till Vectors hårt bevakade lya är tre föräldralösa småflickor som säljer kakor. På måfå adopterar han ungarna som inte helt oväntat vänder upp-och-ner på hans tillvaro. (text kopierat här ifrån)

♥♥♥♥ / 5



Karolina

Haha, den vill jag se! ;)

2011-03-15 | 18:50:50 | http://ockalina.blogg.se/
Enander - Med Kärlek till Folkrace

Vill du bli dagens blogg och vinna nya läsare? Kika då in och anmäl dig!! :)

2011-03-15 | 18:50:57 | http://enaander.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.