DARK ANGEL

Asså, jag dör. Är så jääävla överdrivet trött, ändå sov jag ju länge, cp? Jaaaa. Ska gå och blanda saft, plocka undan alla kläder från golvet och sen se på ett avsnitt Dark angel, har ju inte alls kommit långt! Måste titta lite mer, fnizz. Och efter att jag har sätt ett avsnitt så ska jag plocka bort allt från bordet, så ska jag nog göra, yeaaah. Kommer faila ashårt, men det är lugnt! Haha.
What's Up – Rumours
DEV – Bass Down Low - Explicit Version
The Veronicas – 4ever
Så ciao~




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.