CUPCAKES

Nu är dom i ugnen! Eller, ena delen. Andra delen står och svalnar. Än sålänge är dom jättefina! Hope they'll stay that way. Fnizz. Snart ska glasyren på och resten. Skulle tagit kort på dom om jag hade haft min systemkamera, men nää. Första helgen på länge som jag inte tar med den hit, haha. Efterblivet.

Asså, om någon hade läst min text innan jag rättat den hade folk trott att jag var efterbliven, liksom jag skriver "förste", "svalner", "jeg" & osv. Helt cp. Ska sluta prata norska när jag är i Norge.

NU MÅSTE JAG SPRINGA NER TILL UGNEN.

Ciao~


marinathereséfransson

sv: Tack! :)

2011-03-06 | 14:37:43 | http://baramarina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.