COCA COLA CHERRY ♥

Home! Ohyeah. filmade på rörlig bild, fyfan. Vill aldrig mer gå till Hemköp. Kan ju lugnt säga att jag och Madde skämde ut oss! Hon trillade bakom frysdiskarna, vi sprang runt med svärd & pistoler, kastade runt bröd, sprang runt med en gurka och sååå mycket mer. Men kul hade vi absolut! Fast vi är inte färdiga, ska filma mer nästa vecka. Haha.
Och nu ska jag äta min cupcake & dricka coca cola cherry ♥ . Så underbart gott! Och fortsätta på designen! Ohyes. Kan nog bli lite småkul. Och såklart lyssna på musik, ännu bättre!

hej jag är asnormal

Ciao~

Kan ju lugnt säga att jag är sjukt tuff!


Clara

FIN BLOGG! Kika in hos mig ;)

2011-03-07 | 17:03:13 | http://clarathoresens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.