cha. känner mig asfin bara så ni vet. värl...

dsc01460 (MMS)

cha. känner mig asfin bara så ni vet. världens största tröja och regnbåge sockar. sexy. yeah. nej men tänkte bara säga att jag inte har internet, och att det kommer nog först imorgon eftermiddag, woooh. happyface, klart. men ska leta efter mat nu, och sen titta på tv med pappsen typ. så hörs imorgon! BÄST FÖR ER ATT NI LYDER FÖRRA INLÄGGET @: ciao~



jezzica

Hej, har nu dragit igång med dagens blogg igen :)

ha en toppen helg, ber så mkt om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer :/

2011-03-04 | 21:34:54 | http://jezzicak.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.