BLACK GOLD AND SILVER

Aa. Fixat naglarna, haha. Gjorde det assnabbt. Orkade inte göra något kul, ska göra om dom imorgon skulle jag tro. Men ändå, hyffsat nöjd faktiskt. Och jaaaa. Jag vet att det är utanför, ska fixa det nu. Orkade inte innan. Så det ska göras naaaaoow.
Och sen ska jag nog packa ner datorn, går till bussen om en halvtimme. Kan underhålla mid med TV'n. Yeaah. Den har ju varit avstängd väldigt länge nu! Fnizz. Kommer inte vara hemma hos min pappa förens typ nio, hoppas han har internet, annars blir jag unhappy. Aa. Men nej nu ska jag gå och ta bort det runt naglarna.

What's Up – Rumours
Veronica Maggio – Jag kommer
Madcon – Freaky Like Me (feat. Ameerah)
Boys Like Girls – Love Drunk
We The Kings – Check Yes Juliet
Newkid – Turbulens
R.I.O. – Like I Love You - Video Edit
Eric Saade – Popular
Eric Saade – Manboy
Daniel Adams-Ray – Lilla lady
Poets – What Difference Does It Make
Poets – It Only Takes One To Say Goodbye
Eirik Gjendemsjø – Hello
Kobojsarna – Bambi

Ciao~

Cha, jag har feta kinder.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.