BLABLA

Hemma nu, asså hos min pappa, tillbaka från Carola. Vart la kul. Men somnade runt halv sju imorse, sov till helv elva kanske. Fyfan vad trött jag är. Skulle gärna sova men kan inte. Ska snart fortsätta snurra åt Freja. Sen hem. Så sova blir efter åtta, runt nio. Ska fan sova direkt.
Men nä, nu ska jag lägga mig ner fem minuter, min mage svider som fan. Och nu försvinner internet, så har internet ikväll igen, så ja, will be back då. Ciao~

Camen funker fortfarande inte, bra. För just nu liknar jag ändå en ner crackadhora.


neung

ttack dsm tjejen, hur e det? :D

2011-03-21 | 08:13:35 | http://nsc.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.