BLA BLA BLA BLA BLA

Cha. Sovit Heeeela dagen, känner mig fett dålig. Ska lägga mig tidigare idag. Måste ju till skolan imorgon! Blabla.
Ingen bryr sig. Bara för att jag inte var i skolan så ska jag städa lägenheten idag, mitt straff, haha. Eller, iaf ta det värsta! Och lite till. Och blablabla igen. Orkar inte skriva mer. Det kliar i mitt öga, ska klia lite. Fast ne. Ska hoppa i sängen tills jag orkar städa.
ciao~

Fnizz.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.