BÄÄ BÄÄ VITA LAMM

Så, då sitter man hemma hos pappsen, har gjort det ganska länge, men ändå. Första jag gjorde när jag kom hem var att äta, haha. Min pappa hade lagat mat, mums. Sen satt min pappa&Freja och kollade på TV medans jag satt bredvid och läste i någon tidning Freja hade köpt. Sen tittade dom på något som var så fruktansvärt trkigt så jag gick upp, haha. Så ja, nu sitter jag här på mitt rum.
Ska snart fixa naglarna tror jag, och kanske se på film. Är fortfarande trött, asså hur mycket jag än sover så är jag trött, vad fan är felet på mig?! Efterblivet. Men jaja. Nu blir det naglarna.
Juste, vi har MASSA MASSA lamm, aslycklig. Imorgon ska jag fan springa dit (kommer gå... Eller åka bil... Och det är 100 meter dit typ......) och mata några, åååh. Haha, jävla bonde jag låter som, nej men lamm är fett söta. Så ja.

HAHAHAHAAH, ja det är hästar på min kudde.......... :(





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.