ALLT DET DÄR

Homiee. Haft tema dag idag, Lika/Olika typ. Inte direkt time of my life, men bättre än lektioner, haha. Men ja, imorgon är det också tema dag, samma.
Men nu ska jag dricka saft och äta chokladpuffar. & försöka göra något vettigt samtidigt, typ som att fylla i det sista i några papper. Men mest troligen kommer jag titta på TV först, Scrubs ju! Haha. Och innan jag drog hem så stog jag och Madde och väntade på David, så var där två ungar som bara "Hej... Hej. HEJ. HEEEJ!!!!!" och jag pratade i telefon så jag orkade inte svara, men dom fortsatte "HALLÅ, VI PRATAR MED ER. HEEEJ. HEJDÅ. HEEEEJ. HALLÅ. VI PRATAR MED ER". Så höll dom på i kanske tio minuter, sen fick jag världens ryck och bara "MEN HÅLL KÄFTEN JAG BRYR MIG INTE!!!!". Kände mig smått elak sen, men dom var sjukt irriterande, lovar, vem som helst hade tröttnat på dom. Men ja,  jag är ju inte direkt snäll, haha.
Men nu ska jag blanda saft!

Har min otoligt snygga ungdomsbarndkår tröja, HAHAHAAH. Kan fortfarande inte fatta att jag var med där.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.