ACCO-ACCO-ACCO-ACCO-ACCO

Okej, lite ändrat, tar bussen vid tjugo över fem tio över sex, så har ett tag på mig nu innan den går. Awesome. slipper stressa som vanligt. pappsen ringe och sa att det blir bättre, woooh. Så ska lägga över massa ny musik på mobilen, hitta lite saker. Och om jag hinner slänger vi på lite nytt nagellack. Tog bort det gamla nyss, så fult när man har pillat på det. Så just nu känner jag mig lite smått naken, brukar ju alltid ha nagellack, haha.

Har fått lite ryck. Datorn vill inte alls som jag, inte alls okej. Alla program bara stänger ner sig och men hakar musiken upp sig, så i fem minute (okej, en minut.) fick jag höra ACCO-ACCO-ACCO-ACCO-ACCO-ACCO. Skulle ju egentligen bli According to you. Men nääää. Bara ACCO. Skit fint. Verkligen.
Nej nu ska jag packa det sista~

Ciao~

Hej jag ser drogad ut, & jag är inte normal någonstans.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.