A LOT LIKE LOVE

Såå, Melodifestinvalen slut osv, Sara Varga eller vad hon heter kan ju köra upp något där det inte skiner. Hennes låt suger röv, Love Blablabla skulle gått vidare, blablablalblabla. Har inget vettigt att säga, just so you know. 

Sitter nu och tittar på A lot like love med töntarna på stolarna, själv har jag tagit soffan och sparkar halvt bort dom, ;) Fast ne.  Dom får sitta här..... NEEEE. Osv. Ja. Men filmen verkar bra än sålänge, awesome. Fast lite kul, filmen börjar med att hon typ hoppar på en sen står det i hörnet "barn tillåten". Såg sjukt kul ut! Yeah.

Reklam kan dö, ska gå och hämta nagellacks borttagning och ta bort nagellacket, ska byta igen, fnizz.

Ciao~

Anonym

NEJ hon skulle ju inte gått vidare :o

2011-03-05 | 22:48:51 | http://hannalovisasol.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.