"VAD GJORDE DU I SKOGEN?"


Nikon D60 - hej miljoner fräknar!


Ja, vad fan gjorde jag? Dödade knott/mygg och var sur? Nej, men jag och Madde fick ledigt idag för att följa med fordon till Mjälen och fota dom. Dom hade en slags avslutning med lot of shit. Och kan ju lugnt säga att jag hatar skogar. Är ingen natur människa, är ens vid en skog kan jag klaga sänder, hatar kryp och allt. Plus att jag tycker att grodor är det äckligaste som finns. Så fu skog. Haha. Skogs-Stina på G. Nä.
När jag kom hem innan (runt fyra?) la jag mig i sängen, & somnade! Fyfan vad underbart, ni fattar inte. Har sovit knappt ens 4 timmar på nätterna senaste, så den här sömnen behövde jag lugnt. Dog lite när jag vaknade, var sjukt glad. Så nu är livet på topp. Har fått sova ut, gott. Hawaii på fredag, ännu bätte. Hittade min kamerasladd, bra. Nej men yes, på bra humör. Och nu ska jag starta en film och sen somna om igen, hihi.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.