HIHUHIHUHIHUHIHU




Det är lördag, jag har sommarlov. SÅ VAD FAN GÖR JAG VAKEN NU? Varit vaken sen lite i sju, det är fan inte okej. Åker idag, runt tolv tror jag. Min pappa hämtar mig då så åker vi till min syster, sen efter att ha varit där ett tag blir det till Menlösa, ska fan träffa Emma idag, har bestämt det. Eller hon bestämde med det, huhu. JA. Snart ska jag börja packa klart, har bara packat kläder, hihuhihuhi. Dator packar jag ner efter ett pappsen ringt, typ en timme efter det, hihuhi. Öh, seriöst, vad fan är "hihuhihuhiu" för skit ord? Tycker att det är askul, trevligt. Hihuhi.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.