TRÖTT TRÖTTARE STINA

Vilket betyder att jag är tröttast. Funderar fan på att gå och lägga mig igen, somnade efter fem, kom hem typ fyra och var aspigg så läste lite då, sen när hon var fem över fem la jag bort boken och försökte sova, trött! Vaknade för en timme sen typ, solen lyser asmycket, skit varmt ute, härligt.
Men idag blir det plugg & packa, drar till min pappa imorgon bitti & stannar till måndag kväll, och asalways så har jag ingen jävla aning om han har internet. Olika varje gång jag är där. Och tror inte ens att jag tar med mig datorn, orkar fan inte släpa på den, väskan väger alltid mycket även utan den.

Bild från Gran Canaria~ (mongo.)


Anonym

skulle vara jättesnällt om du kunde rösta på mig, nummer 12, här:

http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html

så länkar jag dig i ett inlägg sen :)

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

2011-06-03 | 17:13:38 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.