MACRO BILD NUMMER TVÅ


Canon EOS 500D


Über sexig död blomma. Sista bilden i macro området, fint. Gjode även klart alla svartvita porträtt. Alla på Annelie. Tänkte langa upp alla, men sparade dom endast i Lämna mappen, så jag har inte dom själv, haha. Fail. Men nu slutade fotografisk bild, mat nu? Ja tack. Svin hungrig, dör lite smått. Huhu. Nu är det bara tre slapp lektioner kvar och imorgon. Sen sommarlov! Både längtar och inte längtar. Kul.
Nä nu ska jag nog äta, woh.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.