MACRO BILD NUMMER TRE


Canon EOS 500D / Madeleines öga


Macro bild nummer tre till fotografiskbild. Kul.
Nej men sitter i slokan, haft en lektion som började halv tio, sen slutade den typ halv elva kanske? Inte haft lektion mellan, nästa börjar tjugo över två, skit kul. Men ändå okej. Kom ham imorse runt sex, känns ju så jävla bra, varit vaken sen dess med, igår somnade man efter tre också. Sjitk jävla underbart ju. Egentligen inte, men vi låtsas. EHEHEH. Nej men nu ska jag och Maddebajs gå, typ till David och hjälpa till tror det? Aa. Så ja.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.