JAG LEVER

Nej jag är inte död, har bara inte helt orkat blogga efter Gran Canaria. Eller jo, jag har fått såna otroliga kick när jag bara "FAN JAG VILL BLOGGA". Men tänkte egentligen vänta med att börja blogga tills min nya design kommer upp, men nä. Orkar inte vänta, och jag kommer inte börja blogga helt 100% på ett tag, har överdrivet mycket plugg nu innan skolan slutar. Så det går ju före, men ville mest säga att jag otroligt nog lever och är lika blek som vanligt! Nej, Gran Canarias sol gav mig inte minsta lilla färg, hatar att vara ginger ibland. Haha.
Ska försöka med ett inlägg om dagen (ibland mer, eller kanske varje dag, får se.).
Och jag är aplycklig, har fan haft besökare varje dag fortfarande, ändå har jag inte bloggat på nästan en månad, kul att någon kanske väntat på att jag ska börja igen~
Men nu ska jag inte göra världens wall off text. Så jag kommer tillbaka senare, och fresten SOLEN LYSER SOM FAAAN. Mums!
Kul att mitt hår alltid blir gul/orange aktigt på kort! Men shit the same.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.