I'M INTO YOU


Creative webbkamera


Godmorgon kanske? Har varit vaken sen tio i sju, vaknade utan klocka, fyfan. Varför skulle jag vakna så tidigt idag? Fast ganska bra ändå, då vet jag att jag hinner det jag ska. & just nu ssitter jag med blekningsmedel i håret, adjö utväxt. Och kläderna är i tvätten, om ca 10 minuter ska dom in i torktumlaren, så helt okej. Har nästan lagt ner allt i väskan nu, bara kläderna som är i tvätten som ska ner med. Sen tror jag att jag har allt jag behöver? Sitter och lyssnar på musik med, tufft. Ska snart kopla in högtalarna, inte orkat göra det än. Men nu ska håret tvättas och hoppas på att det är en jämn färg över hela håret, huhuh.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.