HELT OKEJ

Jobbat HELA helgen, i princip. Från att jag kom till min pappa i lördags runt ett-två tills idag vid elva. Sen drog jag till Carola och fotade, nanana. Helt okej helg, lot of pengar. Mer än okej. Solen har varit på som fan, ännu mer okej. Ja, allt är nog helt okej.
Förutom att ajg har två prov imorgon, ska spendera hela kvällen nu till att plugga. Och se på Bartok<3. Ååh, har letat efter den filmen i flera år, både att köpa eller ladda ner, HITTADE DEN IDAG, lycklig chey, yes.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.