Hejhopp, sitter i Halmstad och väntar på t...

dsc01555 (MMS)

Hejhopp, sitter i Halmstad och väntar på tågfan. Redan väntat i cirka 40 minuter och ska vänta 50 till, kul! Solen finns i alla fall, och varm är den. Skönt. Fast det är ju riktigt jävla tråkig att vänta, men sen tar ju tåget knappt tio minuter, kul att nästan vänta i två timmar för att åka i tio minuter. Känns jävligt lönt! Nej men ska nog inte klaga, då kommer tåget kanske inte, och då var jag vänta nästan tre timmar till! Haha. Jävla trafik som inte kan passa mina tider. Ska plugga rumpan av mig idag, så även om min pappa har internet så tror jag inte att jag kommer blogga, måste göra allt jag ligger efter i. Skit kul. Men jaja, nu ska jag sluta klaga på allt. Ska gå och sätta mig i solen nu. btw, astuff bild, verkligen....... EHEHE ciao~






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.