FUUUCK YEAH


Nikon D60

Just nu är nog livet på topp skulle jag tro! Paarteeeyy imorgon, ny rakade ben som är lena som barn rumpor, musik dunkas ur högtalarna, hittade min borttappade sko. Jao, livet är allt bra ibland. Speciellt just nu. Ska lägga mig i sängen starx och titta på film, blir nog Chalet Girl. Sen sooova, imorgon ska jag upp runt åtta även om jag inte börjar förens tio över tolv. Ska färga håret, tvätta kläder och sånt. Så yes, upp och hoppa. Trött är jag redan, men lägger jag mig nu vaknar jag nog waay för tidigt, det orkar man inte.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.