ALIVE & SÅNT





Hawaii igår, helt totalt jätte okej! Bästa kvälen på aslänge, yes. Och jag lever, kom hem efter tre och vaknade runt fyra tror jag det var. 13 timmars sömn, helt goodie. Bilder kommer imorgon tror jag, Madde har mitt minneskort med bilderna, så snodde bilden från facebook, tufft. Men ja, så såg jag ut, rosa rosa rosa rosa. Första gången jag använder magtröja, tufft. Verkligen. Och på magen stog det "ALOHA BITCHES", hm.. Chrisse då! Men kvällen vr bäst, nu ska jag städa. Sen se på film och sova vidare. Imorgon åker jag till systeryster och blir rik på smink. Helt okej.

Emma Lannebrink

Hej! Jag undrar om du har lust att kolla in min blogg och kanske läsa lite och eventuellt gilla bloggen på facebook om du tycker den är läsvärd? :)

Kram!

2011-06-12 | 10:23:00 | http://lnbrnk.blogg.se/
Anonym

ställ en fråga på min blogg (bloggsvar) och få en länkning på min blogg i slutet utav veckan!!



http://secondstore.blogg.se

2011-06-12 | 18:35:49 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.