WHY SO SERIÖS? / svengelska


Blabla, mer än en kamera, hihuhihu. Orkade inte sotera bilderna, hehehe.


Orkar fan inte lägga in fler, internet segar som FAN. Inte alls kul, men tänkte lägga in några asroliga bilder som vi tog, MEN NÄ. Internet fuckar ut. Så bajs. Orkar inte då. Lovar att göra det senare, någongång. om några år? Hihuhiu. Nej, men ska. Ska dessutom redigera dom. Sen.
Ska se på norsk skräck nu, tufft. Som åker in till Sverige och blir mördade. Tufft.
Fan vad jag inte har blogg lust just nu, haha.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.