TROLLKAFFE


Min vackra kopp med troll, eller trollen kommer bara fram när det är man häller i varm dricka.


Nej, jag funderar seriöst på att skaffa ny blogg. "Livet som Barbie", visst jag är blond, älskar rosa osv. Men kul namn. Ska fundera ett tag till, & även om jag skaffar ny blogg ska ska den bli fixad till 101% innan jag skvallrar om det nya namnet. Fnizz.
Idag har vädret sugit kuk, helt seriöst. Regn och allt. Igår där emot, yeaa. Sol och varmt! Runt halv elva tiden igår satt jag ute i bara shorts och linne, visst lite kallt, men inte som det är att gå ut just nu i leggins+tröja. Haha, kul. Vad är det här för jävla sommar, det har inte alls varit så varmt som man velat, under tiden jag varit i Sverige (under lovet) har jag haft 4 soliga dagar tror jag... Om ens det. Fan inte okej någonstanns.

Men ja, jag gör inte så mycket om dagarna, försöker städa osv, skitkul.
Ska ta en kopp kaffe nu och sen städa lite mer.

Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt märkesplagg/produkt från bla converse, gucci, louis vuitton, victorias secret osv!



Det vore jättekul om du var med :)

Det är bara klicka här på länken för att komma till tävlingen;

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tavling-juli-vill-valfritt-markesplagg.html

2011-07-30 | 22:20:01 | http://vadfanskajagheta.se
Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om lösögonfransarna:D

2011-07-31 | 10:55:43 | http://vadfanskajagheta.se
Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg:D gilla gärna inlägget på bloglovin för större chans att vinna ;)

2011-07-31 | 11:03:36 | http://vadfanskajagheta.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.