BRA IDÉ?


Nikon D60 / Titta titta! En ren. Asläskig, hornen var mjuka.

Jag kom på, om jag typ bloggar som en nisse i någon (några) veckor, så bloggar jag som superälgen sen? För ja har ingen blogg lust som sagt, eller jo. Jag vill blogga, men har inte tid typ. Och nu i veckan ska jag vara hos min pappa, så om jag bloggar när jag får chansen då och när jag är tillbaka i Ljungby så ska jag göra om designen. Efter det ska jag blogga på den den superälgen jag kommer bli! Nu är det ju bara för mig att hoppas på att detta blir okej.
Haha, har förlorat ett stort antal läsare, fast jag är inte förvånad. skulle också sluta läsa någons blogg om den var blorta i tre veckor (mer). Hihi.

MEN.
Om cirka två timmar åker vi mot Sverige, ni fattar inte hur skönt det ska bli, längtar faktiskt. Har packat klart nu så det är bara bilderna som är kvar. Ska lägga över alla bilder till min mammas hårddisk. Eller jag håller redan på med det men det tar tid. Sjukt många bilder ju.
Förresten, jag tänker skryta lite nu.... JAG HAR LJUSBRUNA ARMAR. Avensjuka? Jag vet, det är riktigt awesome. Haha, brukar ju vara likblek som de flesta vet. Men inte nu, hihi. Fast nu i veckan hos min pappa hoppas jag på fint väder, för då ska jag steka i solen, ska försöka satsa på att inte vara blek, hihi. Jag blir ju aldrig brun, haha.

Men nu kära nissar ska jag bråka med mitt rum, städa lite och sånt, men vi hörs. Ciao~




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.