* WHEN YOU DON'T

Varit utan internet heeeeeeeeeeeela dagen. Dog lite. Jättemycket. Fast ne.
Och igår var det mysmys. Även om vissa var lite fittiga. Men slutade bra. Så aa. Och tänkte lägga upp dom fulaste bilderna men min dator har gått och blivit cp. Den vill inte fatta när jag kopplar in något :@ CAJPAJ.

Och nu mår jag apa, började må dåligt typ vid tre idag, och på bussen hem dog jag lite. Så nu mår man cp. Ska lägga mig och dö lite. Hörs kanske senare om jag lever. Aa. Ciao.

Hej asasasasgammal bild.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.