[ tvåtusenelva ]

Aa. Jag har inte haft något internet. Inte direkt mitt fel, men ändå. Det är ett nytt år nu. Känns inte som det. Det är precis som vanligt, om inte snäppet sämre, askul ju. Verkligen.
Imorgon åker jag till Norge. Så då vet jag inte hur det blir med internet osv. Och det kanske blir att man åker till Tyskland med. Kanske. Men ändå. Bort från Sverige blir trevligt, mycket.

Och alla mina kläder, skor, smink, ALLT typ är henna hos Carola. Kul. Enda skorna jag har nu är klackarna jag hade igår. Lyckat. Verkligen. fml. Och jag var typ nykter igår, grattis Stina.
Och jag fick ett armband igår, fnizz. Och bröt typ tre naglar, kul.
Nej men bajs. Inte time of my life.
HEJ JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG SÅ ATT DET INTE FINNS, VISST LÅTER DET KUL?

Nej nu ska jag gå och dricka vatten och sen se på film.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.