* THE WORLDS GREATEST

Aa. Igår åkte jag hit, till Ljungby asså. Tog typ hela dagen, nästan. gick upp typ halv åtta, och kom till Ljungby vid..... sju. Aa. Täg alltså aaaaslång tid, kul. Verkligen.

Och sen på kvällen orkade jag inte blogga, FNIZZ.
Städade typ halva natten, typ. Så mitt kök är rent och fint nu, så ska nog fortsätta idag. Jaaaa, jag städar aaassegt.

Och antagligen handla mat.... Har hört att mat är viktigt. Aa.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.