* THE RAMEN GIRL

Aa, min pause blev nog mycket längre än vad den skulle. Fnizz. Duktigt, verkligen. Nej men har faktiskt varit duktig ju. :C
Men kollade på the ramen girl innan, asbra. fast fattade inte slutet.... Hm...nej men askonstigt slut, lovar.

Och jag har upptäckt att man inte kan säga N utan att röra tungan vid gomen (heter det ens gomen, det där uppe i munen...), och man kan inte säga M utan att stänga munen, asså stängd. Inte bara tänderna ihop, AAAAALLT. Aa ni fattar nog.
Satt i över fem minuter och försökte det, kände mig lite retard efter det..... HHHMMM.
Och sen försökte jag slicka mig på armbågen jätte länge, fan vad jag hatar allt som är omöjligt, lovar. Blö. Nej men en dag ska jag klara det! haha.
Neeeej, nu ska jag... Städa eller se på film? Se på film eller städa?
Ne jag gör något annat. Aa. Men bloggar kanske inte mer ikväll/natt osvosovsovosv. MEN CIAO, aa.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.