* STARRY EYED


So we burst into colors, colors and carousels,
Fall head first like paper planes in playground games
Next thing we're touching
You look at me it's like you hit me with lightning


Nu är hallen heeelt klar, känner mig så sjukt grym. Eller nej, inte direkt. Men vi kan ju låtsas att jag är det.
Och nu dunkar Starry eyed - Ellie Goulding i högtalana, asnice. Så nu ska man väl ta en liten pause från städningen, börjar bli trött, haha. Nej men kör på ett tag till, sen pause med film eller något. Asnice.
Och imorgon bitti kommen Jossbajs, fnizz.
Asså, lovet är redan slut,AAAAAAH, inte okej, okej? Haha. nej men kul men ändå inte. Fast nästa helg längtar vi till, yees! (:

Nej nu ropar mitt stökiga bord på mig. Får väl städa där med innan min lilla pause. Fnizz.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.