* SNART ÄR DET JAG SOM ÄR KUNG

Ohohohoh. Lejonkungen<3.
Asså, fick lite ryck nyss, ville se tvåan med, MEN NÄÄÄÄ LJUDET PÅ DEN FUNKAR JU INTE SÅKLART!! Inte okej. Nej. Och jag är astrött. Sov ju i nästan elva timmar. Så, aa. Buhu osv? Ne. Ooooooooooooch nu skaa jag............ DUSCHAAAA~ Ja. Det lät asbra. Och sen ska jag faktiskt otrolig nog........ Nej. Jag kommer inte plugga. Haha. Men aa, något, mest troligen något asonödigt eller så. Men aa. KUL. VERKLIGEN. ASKUL. Ne.
Men aa. HEJ JAG SKRIVER AA ASOFTA. Aa.
Nej men nu ska jag duscha, aa. Så ciao typ.

Fnizz fnizz fnizz. Ne, det är inte jag :@ . Moa. Aa. Precis. Med mitt gamla löshår. Fnizz.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.