* SHOW ME WHAT YOU GOT

Aa. Vaknade vid typ tolv, lyckat. Och sen stack jag och åt med Madde&David. Och sen drog jag och Madde hem till mig. Aa. Och kollade på film. Nästan fyra. Asså.. Aa. Vi är asnormola. Och ikväll blir det tydligen att dricka, ledig imorgon. Halvt tvingad till det, typ. Aa. Fast orkar inte dricka mycket, kanske pytte lite. Aa. Och nu stack Madde typ. Hon ska hem och duscha. Och jag ska med duscha. Aa. Och sen typ fixa mig lite. Aa. Och sånt skit. Aa. Bröt nästan en nagel innan, inte okej. Men aa. Nej nu skaa jag duscha, aa. Så vi hörs kanske senare. Aa.
Ciao.

Gamla bilder är ju asfint. Verkligen.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.