* PAINT SKILLZZZzzzzZZzZz

Aa. Min pappa kom hem för typ en timme sen. Börjar fixa mat och så. Och sen när vi ska äta så tar han sin talrik och ställer sig i dörren för att se på TV. HAHAHAHA. Asså, det är ju skidskytte på TV'n. Men ändå, det var ganska kul. Han bara "Det är okej va?" och så var han helt inne i TV'n. Fnizz. Fast jag satt och glodde sönder Wille&Jonte. Lovar, man kan kolla på dom hur länge som helst utan att tröttna. Alltid lika kul. Aa. Asså båda är hundar. Och helt hyper. Askul. Lovar.
Och jag försökte rita lite i paint, fyfan vad grym jag är.

Erkänn asfint!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.