*NOTHING PERSONAL

Aa. Cha. Madde kom till mig precis efter förra inlägget typ. Men nördade vi spel osv som vanligt. Sen vid fem drog vi för att typ fira David. Smörgåstårta typ. Aa. Och sen hem till mig, jag och Madde spelade vidare, sen kom David och vi spelade vidare och sen drog vi och käkade för typ en timme sen. Lovar jag spyr snart. Ätigt mer idag än vad jag gjort på hela veckan. Urk.
Men aa. Nu ska jag titta på Mean Girls två och sen sova.
Och imorgon har jag sovmorgon till tio över tolv<3<3<33<<3<3<333<. Kan ju typ inte försova mig då. BRAAAAAA.
Nej men aa. Hörs imorgon typ. Ciao.

HAHAHAHA, ganska så exakt ett år sen.

Och detta, EXAKT ett år sen. När vi firade David då. Aa. Haha. Ändrats mycket? Nejdå.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.