* NOT ANOTHER

Aa. TJENARE FAN OSVOSOVOSVOSOVSOVO. Nej cp. Om någon undrar så tappade jag hårfönen på foten. Och det gjorde ont. Aa. Och så har jag klämt foten i dörren.
Typ HEJ JAG ÄR INTE ALLS KLANTIG.
Och Maddepluttdutt osvosovos kommer om ett tag, då blir det typ HEJ VI ÄR TVÅ EFTERBLIVNA NÖRDAR. Aa.
Askul. Lovar.
Och nu fick jag nog sms. Så ska gå till mobilen, som är i köket.
Ciao.

Hej. Jag har bara gamla bilder på datorn. Jag vet att ni älskar det. I smyg.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.