[ norge - tyskland ]

Aayeah. Det blir Tyskland imorgon. Åka med Fantasy, mihihihi. Askalas, badsaker osv. Askul. Hoppas jag iaf. Aa. Så nu ska jag packa, och sen se på film och sen sova, ska upp tidigt. :)
Att åka med den båten tar typ över ett dygn, minns inte helt men man får ju typ eget rum där och allt, asnice.

Och idag har man varit hos Ole&Jannike. Asnice. Spelade något sån kontigt spel.... Askonstigt, MEN JAG VANN. Såååå tuff är jag! Awesome, jag vet!

Aa, camen är sönder igen, hihihihihihihi.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.