[ nnnnorge ]

Och nu, sitter man i soffan i Norge och bitchblickar Erika och Henrik. Lovar, dom är mer störda än vad jag är. Och min fot sover, kul. Verkligen. Lovar.
fnizz.

Nej men aa, kanske blir Tyskland på tisdag, men mammsens båt, eller inte hennes, men den hon jobbar på, jao. Fast inte sääkert men ändå!
Och imorgon blir det att dra till Farmanstedet. KUL ATT INGEN AV OSS HAR NORSKA PENGAR, känns lyckat ju.
Och nu ska jag se på den astråkiga filmen på TVn som dom andra ser på, låter aaaaskul, lovar.

bild iffrån nyår, aaa.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.