* MADDE PÅ ETT FAT

Aa. Snart prov. Glömde det, igen. Duktigt Stina, duktigt. Verkligen. Lovar. Asduktigt.
Och nu orkar jag inte leka efterbliven med photoshop längre. Typ HEJ JAG VILL HEM.
Mitt öga svider. Maddepluttdutt suger. DIN JÄVLEN DU SKULLE JU KOMMA IDAG :@@@@@@ Ska fan äta upp dig, lovar. En vacker dag (för dig kanske den inte är lika vacker.) ska jag steka dig, lovar! Oh vad trevlig jag är. Verkligen.
Och cha jag har inget liv atm. Så aa.


Så fin är jag en lördags kväll när ingen ser. Lovar, asfin.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.