* LAGOM ÄR FÖR LITE

Aa. Nu är det en timme kvar. Typ. Och jag får ryck på allt glitter och allt. Hinner inte städa nu, men lovar, flippar totallt på det. Glitter i mobilen, garderoben, sängen, soffan, skorna, datorn, köket&typ allt. Äckligt. Och popcorn i heeeela köket. Cp. Skönt att komma till ett helt rent rum i Menlösa iaf. Wooh. Verkligen. Nej. Cajpaj.
Och nu bröt jag en nagel.
fml.

Nej nu ska jag slänga ner lite kläder i väskan och sen se vidare på Whip It. Aa.
Så ciao, hörs nog imorgon. Aa.

fnizz fnizz. Onepiece<3.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.