* KUNG KRABBA EN KUNG MED GUNG

Fy fan vad jag är awesome. Mitt internet dog innan, och VÄGRADE att starta igen. Men tuff som jag är så fixade jag det! Ändra lite IP adress osvosvosvosovos. Kung Stina. Yeah.
.......................
Okej, jag fick hjälp. Men ändå. JAG KLARADE DET. DET ÄNDA SOM RÄKNAS, OKEJ?!??!!?!?
Och spelade lite Pandaland under tiden, astuff är jag.


Fast jag dog för mycket som vanligt (BLEV TYP SÅ LEDSEN^), så jag gav upp. som vanligt. Och sen dog hela Pandaland, OCH BARA WTF?!?!?!?!?!?!?! Så laddade jag ner det på nytt precis när internet började funka igen, men då stog det att jag inte hade något............ WHAAAT?!??!?!?! Cp.
Så nu har jag inte Pandaland längre</////////////3 Dö dator, dö.
MEN JAG HAT INTERNET IALLAFALL<3<3<33<<33<<33<3<3

Men nu ska jag............................................ DUSCHA. Ja. Det lät perfekt. Yeah.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.