* IT'S LIKE THAT

Nej fyfan. Försov mig, som vanligt. Vaknade nu. JIPPI. SÅ FRUKTANSVÄRT GLAD. Asså, jag fattar inte hur folk kommer upp på morgonen egentligen. Aa. Men anyway, inte lönt att gå till skolan nu, snopp. Lovar, imorgon SKA jag komma i tid! Ohyeah. Ska somna astidigt idag. Yeah. Och nu upptäckte jag att min nacke har blivit värre... Hahaha. Cp. Kan bara kålla åt vänster. KUL.
Eller.... Vänster är väl <- dit? Och höger -> dit?
Aa. Jag är asgrym. Jag vet.
Men aa. Nej jag ska äta chokladpuffar nu. Och titta på Lejonkungen och somna om.
HURRDURR OSVOSVOSOVOS.

Eller. Får vänta 9 minuter innan jag kan kolla på Lejonkungen, buhu, AJAJAJAJAJ.
Nu ska jag gå och hämta chokladpuffar. Guds gåva till människan! Lovar.
CIAO OSV.

Hej. Denna bilden är två årgammal. Och jag ser tjock ut. Gilla läget.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.