[ it's christmas ]

Yeah. Idag är det jul för mig, ololololo. Julklappar och allt. (Fick ju bara två julklappar på julafton</3). 
Firar alltid jul två gånger, en gång med min pappa och en gång med min mamma. Och att fira med mamsen är bäst. EHEHHEH.
Och Erika är dum. Jag ska få något som är lika litet som min tumme............. M-o-r-r, fnizz.

Nej nu måste jag städa mitt rum, kommer komma tusen och miljoner hit om typ..... två till tre timmar... FAN JAG HAR JU INTE GJORT NÅGOT ÄN... Nyss hade jag fem timmar på mig</3. Buhu.

Aja, hörs kanske senare, ciao.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.