* I'M NOT A FOOL FOR YOU

Lovar, är äckligt beroende! Lyssnat på den 24/7 i en hel vecka. KUL JU. Nej, men konstigt nog så har jag inte tröttnat på den. Än.
Den äkta versionen finns inte på youtube</3.
Spotify<3. Wooh.
Voe - Don't talk to me.

Och hej jag får cp ryck på internet här.
Nej jag ger upp. Om inte internetet blir bättre så är jag helt off. Överallt.
Men aa, CIAAAO.

Och btw, cppppp youtube med. IGHAWGHWEGWHEGEW, ryck. : )


Kjartanjeanett

Great site keep up the good work

2011-04-20 | 12:33:31 | http://kjartanjeanett.blogsmile.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.