* I'M LOOKIN' AT AN ANGEL

Aa. Cha. Ja är vaken. Och lägenheten ser ut som skit. Aa. KUL. Verkligen. Nej. Och om tre timmar ska jag åka vidare till Menlösa. Så aa. Packa lite. Utan att få med allt glitter. Aa.
Bloggar inte i Menlösa mest troligen. Ska ju fira Henrik&Erika. Så aa. Och vet inte när jag kommer hem igen. Men aa. Så vet inte när jag bloggar nästa gång osvosvosovsovosovosv.
Så ciaao.

Aa. Asfint. Veeeeeerkligen.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.